Yup2.. the business is going on fine.. alhamdulillah.

I refuse to put an advert dulu sebab macam x yakin n mcm cuak sgt2 sebenarnya.

Next week ada 1 cake n 1 set of cupcake utk wedding n engagement. Yg menjadi kerisauan di hati sekarang ini adalah kek itu. Mmgla Diana dh prnh buat buttercream cake.. tp nie mcm first time nk deco buttercream cake for wedding..  *cuak giler* I have the rough idea nk buat caner.. tp colour wise nie. Macam gementar plak~

Every cake is an experiment and a challenge for me. I'll try my best not to make all the cake semua sama. Kalau boleh semua nk ada special touch or ciri-ciri tersendiri.

Cuak gell okay~ Ya Allah, janganla nnt tangan terketar-ketar wkt nk deco. Hopefully everything would turn out fine. Amin ya rabbal alamin.

Labels:
4 Responses
  1. anis Says:

    lawak la how awk x tukar2 lagu Kim Jongkook ni~~~

    Haengbokhae, Naneun haengbokhae
    Happy, I’m happy

    Komawo nege wajwoseo
    Thank you for coming to me

    hahaha...

    Diana fighting!!!


  2. miss diaNa Says:

    aaaa~ so that's what it means ehh~
    hahaha.. i just like the song...^_^

    untung saya ada kawan yg faham bahasa korea nie~


  3. Unknown Says:

    Wahhh, Diana dah buat business cake plak ker? Nanti Kak Yana nak order bleh?


  4. miss diaNa Says:

    Boleyh jer kak yana~ of course.. no problem insya'allah.


Post a Comment

They left me...

Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers