Alhamdulillah, both of them arrived safely this afternoon at Heathrow.
Sangat mencuakkan tau.. bila diorg still x klua2 lagi after about 50 minutes flight landed. Kakak dia yang mmg dh gelabah semedang nie start laa fikir yang bukan2. However, bila nampak jer Danial tolak trolley klua followed by Dinie, sangat rasa bersyukur. Almost cried... it's been 9 months since I last met them. Sangat2 rindu~

Kesian diorang.. sgt2 penat. From heathrow, we took underground, piccadily line straight to Green Park n from there, change to Victoria line plak to Victoria coach station. Sebab nk jimat punyer pasal, naikla bas.. It took 3 hours to reach Nottingham. Both of them mmg dh flat out.

Sekarang nie, dedua terus tidur lepas dinner. Kecoh giler Room D, Flat 29 okay~.. Gomen nei flatmates.. Sigh.. How I miss them~

Rite now.. I have 2 sweet, cute lil intruders in my room and I am enjoying every single bit of it. [confirm next week, Heathrow banjir]. My knights in shining armour are here...and I am one happy princess..*wink*
Labels:
4 Responses
  1. najikhin86 Says:

    adik ko dtg UK kah??



  2. Athirah Says:

    bgsla..hapy2 ok, jgn sedih2 dh..:)


  3. miss diaNa Says:

    huhu Athirah .. temporary jer nie.


Post a Comment

They left me...

Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers